Ingen ska skonas
Originaltitel: Ingen ska skonas
Sidor: 414
ISBN: 9789177751731
Ett bostadshus fullt av döda hyresgäster. Det blir den chockerande starten för Mikaela Sköld på hennes nya jobb som handläggare på polisens underrättelsetjänst. Dådet tycks först vara gängrelaterat men snart förs utredningen in i en annan riktning. Ingen ska skonas är en oupphörligt spännande thriller där jakten på den skoningslösa massmördaren ständigt tar nya vändningar.

Jag älskade Feber och Röd Signal var en riktigt spännande och skrämmande uppföljare. Det jag gillade bäst med båda var antagonisterna och det var det enda jag inte riktigt föll för i den här tredje boken om Mikaela Sköld. Den röda tråden genom serien är att ven om det är fiktion känns betydligt närmare vår verklighet än man hade velat. Speciellt om man ser på aktuella mordfall idag och vilka gärningspersonerna visar sot vara. Johan ät helt klart en av mina favoritförfattare när det kommer till thrillers och jag ser verkligen fram emot nästa bok som kommer nu i sommar. Den ska spinna vidare på det som skedde i den här boken så jag hoppas den har en än värre antagonist än tidigare.Jag älskade Feber och Röd Signal var en riktigt spännande och skrämmande uppföljare. Det jag gillade bäst med båda var antagonisterna och det var det enda jag inte riktigt föll för i den här tredje boken om Mikaela Sköld. Den röda tråden genom serien verkar vara att även om det är fiktion så känns handlingen betydligt närmare vår verklighet än man hade velat. Speciellt om man ser på aktuella mordfall idag och vilka gärningspersonerna visar sig vara. Johan är helt klart en av mina favoritförfattare när det kommer till thrillers och jag ser verkligen fram emot nästa bok som kommer nu i sommar. Den ska spinna vidare på det som skedde i den här boken så jag hoppas den har en än värre antagonist än tidigare.